Razmišljate li kada kako privući pozornost svojih kupaca? Ili kako povećati vidljivost Vaših proizvoda i Vašeg brenda?
Brendirana roba izvrsna je strategija za unaprjeđenje uspjeha Vašeg poslovanja. Bez obzira jeste li mali poduzetnik koji pokušava izgraditi prepoznatljivost ili poznati brend koji želi ojačati svoju prisutnost na tržištu, pravilan odabir i promocija promo proizvodima može donijeti izvanredne rezultate Vašem poslovanju.
No prije nego dublje zaronimo u temu, definirajmo što su uopće brendirani proizvodi. Brendirani proizvod poznat i kao promotivni proizvod ili reklamni materijal je svaki predmet izrađen od strane ili u ime tvrtke na kojem se nalazi logotip ili slogan iste. To može uključivati predmete poput odjeće, sportske opreme, pribora za mobitele i laptope, putovanja pa čak i hobi.
Dijeljenjem ovih predmeta na kojima je jasno istaknut Vaš logo, potrošači će Vašu tvrtku početi prepoznavati s većom lakoćom. Promotivni artikli grade prisutnost Vašeg brenda u svakodnevnom životu Vaših potrošača, stvarajući dugotrajnu svijest o Vama.
“Promotivni artikli više su od običnih darova.
Korištenjem promotivnih proizvoda u marketinške svrhe zaista možete napraviti razliku u privlačenju pažnje prema Vašem poslovanju jer ne samo da kod potencijalnih kupaca stvarate pozitivne asocijacije, već imate i fizičke podsjetnike oko njih kako ne bi zaboravili tko ste! Dakle, tražite li načine kako povećati vidljivosti svog biznisa, ulaganje u reklamne proizvode odlična je opcija.
Prednosti promotivnih proizvoda
Koje su prednosti promo proizvoda i nekoliko razloga zašto ulaganje u poslovne poklone može biti korisno za Vašu tvrtku.
Prvo, promo proizvodi pomažu Vam istaknuti se u odnosu na konkurenciju i stvaraju pozitivnu sliku u glavama potrošača.
Drugo, reklamni proizvodi pružaju priliku da svoj brend predstavite na kreativan način. Razmislite, od modnih dodataka do alata i pribora za jelo, sport, hobi.. Vašem brendu pružate neposrednu vidljivost u svakodnevnim situacijama na neinvazivan način.
Treće, sve više potrošača podržava ekološke prakse zbog čega je održiva roba sve popularnija. Personalizirani promo artikli izrađeni od održivih materijala, tipa organski pamuk, reciklirani poliester i sl. odličan su način privlačenja tih kupaca. Istovremeno promoviraju ekološku svijest unutar Vaše organizacije i podršku etičkim proizvodnim praksama, što pozitivno utječe na svijest o Vašem brendu kod potrošača.
S ovim saznanjima vrijeme je da razmotrite kako odabrati prave proizvode za svoje poslovanje no, prije toga, saznajte i nekoliko statističkih podataka i stavove potrošača o promociji promotivnim proizvodima.
Činjenice i statistike o promociji promotivnim proizvodima
Prema istraživanjima globalnih reklamnih agencija promotivni proizvodi upečatljiviji su od bilo kojeg tradicionalnog oblika promocije i imaju pozitivniji utjecaj na svijest o brendu, lojalnost kupaca i ukupan rast poslovanja.
Povećanje svjesnosti o brendu: Promotivni proizvodi mogu povećati prepoznatljivost i svijest o brendu. Prema istraživanju PPAI (Promotional Products Association International) 83% potrošača moglo je zapamtiti ime brenda povezano s promotivnim proizvodom koji su dobili.
Poticanje lojalnosti: Promotivni proizvodi također mogu povećati lojalnost kupaca. Prema ASI-jevoj (Advertising Specialty Institute) anketi, 65% ispitanika reklo je da su zadržali promotivni proizvod više od godinu dana, a 47% je reklo da bi bili skloniji poslovati s tvrtkom koja im je dala promotivni proizvod.
Efikasan marketinški alat: Promotivni proizvodi mogu biti iznimno učinkovit način promocije brenda. Prema istraživanju PPAI-a, cijena po impresiji (CPI) promotivnih proizvoda manja je od drugih oblika oglašavanja, kao što su televizija, radio i tisak.
Rast prodaje: Promotivni proizvodi također mogu rezultirati povećanjem prodaje. Prema istraživanju PPAI-a, 48% potrošača reklo je da bi bilo sklonije poslovati s tvrtkom nakon što su primili promotivni proizvod.
Stoga, iskoristite snagu promotivnih proizvoda kako biste se istaknuli na tržištu i povećali svoje šanse da potencijalni kupci zapamte tko ste kad im zatrebate u budućnosti.
“First in mind, first in choice!
A kako bi iskoristili puni potencijal promotivnih proizvoda, savjetujemo Vam da birate artikle koji odgovaraju Vašem brendu i ciljanoj publici. Koristite visokokvalitetne promo proizvode i prilagodite ih svojoj marki. Personalizacija proizvoda Vašim logotipom ili porukom brenda obavezna je, jer će Vam pomoći povećati vidljivost brenda i osigurati da Vas kupci pamte.
Uz našu podršku, ostvariti možete značajan utjecaj i poslovne ciljeve. Samo ne zaboravite planirati i pripremiti svoj promo materijal na vrijeme. Kontaktirajte nas još danas i naš tim pomoći će Vam u odabiru i personalizaciji promo proizvoda kojim ćete postići izvanredne rezultate.