Izvještaji s pojedinih sajmova
Sajam PSI
Sajam PSI (The Leading European Trade Show of the Promotional Product Industry) vodeći je europski sajam industrije marketinških proizvoda gdje se susreću vodeći europski proizvođači promotivnih proizvoda. Sajam se održava u Düsseldorfu, a posvećen je spajanju proizvođača promotivnih proizvoda koji zadovoljavaju sve standarde kvalitete s potencijalnim kupcima. Poduzeće je na sajmu sudjelovalo 2019. godine kao jedan od 1.084 izlagača, a sajam je posjetilo 17.602 posjetitelja od kojih je 58% stranih posjetitelja te 2020. godine kada je na sajmu izlagalo 720 izlagača, a sajam je posjetilo 16.367 posjetitelja.
Sajam Grafima
Sajam Grafima međunarodni je sajam grafičke, papirne i kreativne industrije koji se održava u Beogradu. Na sajmu se predstavljaju strojevi i oprema grafičke industrije, sirovine i repromaterijali te proizvodi grafičke industrije. Izlagački program obogaćen je popratnim sadržajima kao što su izložbe i stručne konferencije. Poduzeće je na sajmu sudjelovalo 2019. godine kao jedan od 65 izlagača, a sajam je posjetilo 7.000 posjetitelja.
Sajam MarkeDing Wien
Sajam MarkeDing Wien središnji je sajam marketinga koji se jednom godišnje održava u Beču, a traje samo jedan dan. MarkeDing je sajamska platforma za haptičko oglašavanje i vizualnu komunikaciju te promotivne proizvode. Sajam služi kao otvorena informacijska platforma za odgovorne osobe odnosno predstavnike poduzeća koji su zaposleni u odjelima marketinga, prodaje ili u upravi društva. Poduzeće je na sajmu prezentiralo svoje proizvode 2020. i 2021. godine. Na sajmu svake godine izlaže preko 100 izlagača.
Sajam MPV Paris
Sajam MPV Paris sajam je maloprodaje koji se održava svake dvije godine. Sajam traje 3 dana te ima raznovrstan program u smislu konferencija, nagrađivanja i samih izložbi. Na sajmu se otkrivaju glavni trendovi marketinga u maloprodaji. Na njemu se susreću predstavnici brendova, maloprodajnih lanaca sa stručnjacima iz marketinške i grafičke industrije. Na sajmu izlaže u prosjeku 200 izlagača, a poduzeće je na sajmu izlagalo 2021. godine.
Sajam je jedan od najznačajnijih vidova promocije. Prateći nove trendove u grafičkoj industriji često sudjelujemo na raznim međunarodim sajmovima i eventima, upravo kako bi svoj asortiman što više približili zainteresiranim kupcima.
Izvještaji sa pojedinih sajmova
Sajam PSI
Sajam PSI (The Leading European Trade Show of the Promotional Product Industry) vodeći je europski sajam industrije marketinških proizvoda gdje se susreću vodeći europski proizvođači promotivnih proizvoda. Sajam se održava u Düsseldorfu, a posvećen je spajanju proizvođača promotivnih proizvoda koji zadovoljavaju sve standarde kvalitete s potencijalnim kupcima. Poduzeće je na sajmu sudjelovalo 2019. godine kao jedan od 1.084 izlagača, a sajam je posjetilo 17.602 posjetitelja od kojih je 58% stranih posjetitelja te 2020. godine kada je na sajmu izlagalo 720 izlagača, a sajam je posjetilo 16.367 posjetitelja.
Sajam Grafima
Sajam Grafima međunarodni je sajam grafičke, papirne i kreativne industrije koji se održava u Beogradu. Na sajmu se predstavljaju strojevi i oprema grafičke industrije, sirovine i repromaterijali te proizvodi grafičke industrije. Izlagački program obogaćen je popratnim sadržajima kao što su izložbe i stručne konferencije. Poduzeće je na sajmu sudjelovalo 2019. godine kao jedan od 65 izlagača, a sajam je posjetilo 7.000 posjetitelja.
Sajam MarkeDing Wien
Sajam MarkeDing Wien središnji je sajam marketinga koji se jednom godišnje održava u Beču, a traje samo jedan dan. MarkeDing je sajamska platforma za haptičko oglašavanje i vizualnu komunikaciju te promotivne proizvode. Sajam služi kao otvorena informacijska platforma za odgovorne osobe odnosno predstavnike poduzeća koji su zaposleni u odjelima marketinga, prodaje ili u upravi društva. Poduzeće je na sajmu prezentiralo svoje proizvode 2020. i 2021. godine. Na sajmu svake godine izlaže preko 100 izlagača.
Sajam MPV Paris
Sajam MPV Paris sajam je maloprodaje koji se održava svake dvije godine. Sajam traje 3 dana te ima raznovrstan program u smislu konferencija, nagrađivanja i samih izložbi. Na sajmu se otkrivaju glavni trendovi marketinga u maloprodaji. Na njemu se susreću predstavnici brendova, maloprodajnih lanaca sa stručnjacima iz marketinške i grafičke industrije. Na sajmu izlaže u prosjeku 200 izlagača, a poduzeće je na sajmu izlagalo 2021. godine.